ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ.
ΔΗΜΟΣ ΒΕΛΟΥ-ΒΟΧΑΣ. Για μία ακόμη φορά το κτήριο του Γυμνασίου – Λυκείου Ζευγολατιού έγινε πεδίο βανδαλισμών. «Γνωστοί-άγνωστοι» έριξαν κόλλα στις κλειδαριές προκαλώντας βλάβες σε όλες τα λουκέτα και τις πόρτες, βλάβες οι οποίες, ανάγκασαν σήμερα τους Δ/ντές των Σχολείων και τον Δήμαρχο να αναστείλουν τη λειτουργία τους, να στείλουν τους μαθητές σπίτι τους και τα μαθήματα να γίνουν με τηλεκπαίδευση.