Κωνσταντίνος Ηλιας. ΌΡΑΜΑ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΦΤΙΑΞΩ ΕΝΑ ΧΩΡΙΟ ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΟ. 


Στις αρχές Οκτωβρίου του 2012 ΑΝΕΛΑΒΑ ΤΟΝ ΣΥΝΕΤΑΙΡΙΣΜΟ και συνεχίζω ακόμα να είμαι στο τιμόνι του διανύοντας την τρίτη θητεία μου.

Στο διάστημα αυτό καταφέραμε να κάνουμε τον Συνεταιρισμό ΠΡΟΤΥΠΟ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ ΑΠΟΚΤΩΝΤΑΣ ΤΟΝ ΣΕΒΑΣΜΟ ΚΑΙ ΤΟ ΚΥΡΟΣ ΠΟΥ ΤΟΥ ΑΡΜΟΖΕΙ από όλους τους συνεργάτες του.Τα ΦΩΤΟΒΟΛΤΑΙΚΑ που θα βάλουμε τώρα θα τον κάνουν ακόμα πιο δυνατό. 


ΣΤΙΣ ΑΡΧΕΣ ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ ΤΩΡΑ ΕΧΟΥΜΕ ΤΙΣ ΔΗΜΟΤΙΚΕΣ ΕΚΛΟΓΕΣ ΟΠΟΥ ΘΑ ΣΥΜΜΕΤΕΧΩ ΚΑΙ ΘΑ ΔΙΕΚΔΙΚΗΣΩ ΤΗΝ ΘΕΣΗ ΤΟΥ ΠΡΟΕΔΡΟΥ ΤΗΣ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑΣ ΜΑΣ.


❕️ΌΡΑΜΑ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΦΤΞΑΞΩ ΕΝΑ ΧΩΡΙΟ ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΟ. 

❕️ΘΕΛΩ ΝΑ ΦΤΙΑΞΩ ΤΗΝ ΚΛΕΝΙΑ.

❕️ΘΕΛΩ ΝΑ ΑΛΛΑΞΩ ΤΟ ΧΩΡΙΟ.


✅️ ΕΧΩ ΤΗΝ ΟΡΕΞΗ 

✅️ ΕΧΩ ΤΗΝ ΔΙΑΘΕΣΗ

✅️ ΔΙΑΘΕΤΩ ΤΗΝ ΕΜΠΕΙΡΙΑ


🔸️ΣΤΟΧΟΣ ΜΟΥ ΠΡΩΤΟΣ ΕΙΝΑΙ:

ΝΑ ΦΤΙΑΞΩ ΤΗΝ ΠΛΑΤΕΙΑ ΤΟΥ ΧΩΡΙΟΥ ΠΛΑΚΟΣΤΡΩΤΗ ΜΕ ΕΝΑ ΣΙΝΤΡΙΒΑΝΙ ΣΤΗΝ ΜΕΣΗ. 

ΔΙΠΛΑ Ο ΧΩΡΟΣ ΤΗΣ ΠΑΙΔΙΚΗΣ ΧΑΡΑΣ ΘΑ ΑΝΑΒΑΘΜΞΣΤΕΙ ΚΑΙ

ΘΑ ΦΤΙΑΞΟΥΜΕ ΕΝΑ ΑΝΑΨΥΚΤΗΡΙΟ που θα προσφέρει καφέ και σουβλάκια και θα χρησιμοποιείται σε όλες τις εκδηλώσεις του χωριού.


🔸️ΦΤΙΑΧΝΟΝΤΑΣ ΤΟ ΚΕΝΤΡΟ ΤΟΥ ΧΩΡΙΟΥ ΘΑ ΑΠΟΚΤΗΣΟΥΜΕ ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΣΑΝ ΧΩΡΙΟ.


✔️ ΘΑ ΕΧΟΥΜΕ ΟΝΟΜΑ

✔️ ΘΑ ΦΤΙΑΞΟΥΜΕ ΤΟ ΠΡΟΦΙΛ ΜΑΣ

✔️ ΘΑ ΑΠΟΚΤΗΣΟΥΜΕ ΤΟΝ ΣΕΒΑΣΜΟ ΤΩΝ ΔΙΠΛΑΝΩΝ ΧΩΡΙΩΝ ΜΑΣ


📌Η ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΟΤΗΤΑ των κατοίκων της κοινότητάς μας θα είναι ΠΡΟΤΕΡΑΙΟΤΗΤΑ για εμένα. 


📌 ΣΑΣ ΥΠΟΣΧΟΜΑΙ να δείτε ένα χωριό που θα χαιρόσαστε να είστε κάτοικοι του και θα νιώθετε περήφανοι για αυτό. 

ΓΙΑ ΝΑ ΠΕΤΥΧΩ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΣΑΣ ΑΝΕΦΕΡΑ ΧΡΕΙΑΖΟΜΑΙ ΤΗΝ ΣΤΗΡΙΞΗ ΣΑΣ ΜΕ ΤΗΝ ΨΗΦΟ ΣΑΣ.


‼️ΣΑΣ ΖΗΤΩ ΛΟΙΠΟΝ ΤΗΝ ΨΗΦΟ ΣΑΣ ΩΣΤΕ ΝΑ ΚΑΝΩ ΤΟ ΟΡΑΜΑ ΠΟΥ ΕΧΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΛΕΝΙΑ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ.


ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΚΑΙ ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΤΗΝ ΨΗΦΟ ΣΑΣ ΚΑΘΩΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΓΑΠΗ ΣΑΣ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.